Watsons Alışverişi


İşte karşınızda bir Watsons turunun daha sonunda benim payıma düşenler...
Aslında sadece ne var ne yok, neler gelmiş diye şöyle bir bakınmak için gitmiştim Watsons 'a ama yine eli boş çıkamadım... Bakalım bu sefer neler almışım...




1 - Garnier BB Krem (Karma ve Yağlı ciltler için) : Garnier' in ilk çıkan BB kreminden nefret eden ben alsam mı almasam mı diye çok kararsız kaldım önce. Ama karma ve yağlı ciltler için olması beni cezbetti ve sepete atmama sebep oldu. Bildiğim kadarıyla hiçbir BB kremde Karma ve yağlı ciltler için ayrı çeşit yok. Denemekten ne çıkar dedim ve gözümü karartıp aldım. Normal Fiyatı 19.90 TL, ben indirimdeyken 14.90 TL iken aldım... Denedikten sonra detaylı yazısını da ilerleyen günlerde sizinle paylaşacağım...

2- Superdrug Mud Therapy Derinlemesine Temizleyen Kil Maskesi : Ölü deniz çamurunun doğal mineral katkılarını içeren Superdrug derinlemesine temizleyen kil maskesi, cildinizi doğal bir şekilde toksinlerden arındır ve cildinize mineral kazandır.Kil bazlı bu maske daha temiz bir cilde kavuşmanıza, cildinizin daha yumuşak ve canlı olmasına yardımcı olur...



 Yapısı resimde görüldüğü gibi... Deneyip yorumlarımı da paylaşacağım. Ürünün normal fiyatı : 6.99 TL


3- Flormar 2012 Sprıng & Summer serisi No:441 : Aslında yaz başında çıkan bir seriydi ama ben yeni deneme fırsatı bulabildim. Fiyatı : 3.25 TL



4- Golden Rose Cat Walk Maskara : Golden rose yeni çıkan maskara serisinden Cıty Style denemiştim sizinle de paylaşmıştım... İşte burada... Bu seferde aynı seriden Cat Walk maskarayı aldım... Fırçası sevdiğim plastik fırçalardan ve fırçanın değişik sarılmış bir yapısı var... Fiyatı 3.95 TL... Oldukça uygun...






5 - Superdug Solaıt Maxı Bronzer Golden Glow : Bunu da yüzüme kontürleme yapmak için aldım. İnce bir yapısı var ve içinde altın pırıltılar (sim değil) mevcut... Ürün 22 gr ve 7.50 TL...




Ürünleri denedikten sonra daha detaylı bir şekilde düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım...

Sevgiyle kalın < fatoş >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.