Tea Tree Yüz Temizleme Jeli




Geçen ay Watsons alışverişimde bu jeli almıştım... Bu jelle beraber Nivea BB Krem ve Pure Beauty serum kullanmaya başlamıştım. Cildimde ki lekelerin renginde açılma, sıkılaşma ve parlama da azalma oldu. Tabi 3 ürün aynı anda ilk defa kullanmaya başlayınca hangisinin iyi geldiğini anlayamadım....

Temizleme jeline bir süre ara verdim. Yazdığım değişikliklerde azalma oldu tekrar kullanmaya başladığımda ise aynı etkilerini yeniden gördüm.

Kesinlikle ciltteki fazla yağı alıyor ama kurutmuyor ve parlamayı azaltıyor. Yağlı ciltlilere kesinlinlikte tavsiye ederim fakat kuru ciltliler için uygun olmayabilir...

Ben çok memnun kaldım bitince yenisini alacağım... Aynı serinin peelingini de denemek istiyorum...

Fiyatı 5 TL civarı...

Sevgiyle Kalın < fatoş >


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.